Tatuerings planer!

Nu vill jag skaffa en tatuering!
Ungefär denna:



fast jag bara vill ha liljan och några utav stjärnorna, sen lirka in en text som det står "mamma" på.. Den ska sitta på benet! 
Jag menar vilket sätt kan man verkligen visa att man älskar sin mamma, litar på henne, och allt hon gör för mig gooosch om det skulle mätas i pengar skulle jag ha ett fet skuld till henne resten av livet. Och allt hon kommer göra för mig. Jag vill visa henne hur uppskattat allt hon gör för mig är genom denna tattoo. Den vill jag ge till henne.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dej oxå Mysan! Och jag vet att du älskar mej! Och förmodligen så kommer vi att bli sura på varandra fler gånger och idag var det visst jag som blev sur på dej! Men jag älskar dej forever och alltid<3<3<3<3

2011-07-15 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback