Födelsedagar!

Mycket födelsedagar nu i Juli.
I tisdags skulle min pappa fyllt 45. Men vi firade inte det så värst. Det känns väl inte som att det är någon större glädje i att fira någon som inte finns. Men vi visste iallfall om det! Tror att skogen visste det också, Lät som att dem sjöng för honom den dagen!

Onsdag nästa vecka fyller min lilla syster 13. Ganska häftigt vad stor tjejen har blivit. Hon som va så liten alldeles nyss! Nej nu blir hon tonåring! Ganska sjuk tanke men tiden går fort. Snart är det dax för moppe och gymnasie val! Nej vill inte ens tänka tanken! Men jag har ju också varit där. Flisan du ska veta att jag finns alltid för dej! Älskar dej <3


Sen är det kusinens tur. Sen Mormor fyller år dagen innan mig!

Sen smäller det! 28 Juli fyller jag 20 hela år. Just nu är jag lika gammal som min andre kusin! Haha för han fyller år så tidigt. Men snart blir jag äntligen ett halvår äldre än honom på riktigt!

En önskelista. Asså egentligen önskar jag mig inte så värst mycket!
- Presentkort på Ikea och Åhléns. För köp av en ny säng och lite nya sängkläder!
- Disney klassiker. Just nu letar jag som sjutton efter "Peter Pan" Men hittar den inte. Den vill jag ha. Men måste vara på DVD!
- Rätta Raden i trav med vinst på några miljoner ;)

Det är de jag kommer på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback