8 juli

Det börjar närma sig Körprov och en hemkommen Syster!
Nästa vecka kommer jag göra kunskapsprovet till körkortet. OCh i kväll kommer Flisan hem betyder att hennes rum måste vara klart!

Idag vaknade jag dock med huvudvärk och ont i halsen. Så ska försöka få mamma komma och hämta mig. Så ska jag ta lite tablett och ta en dusch!

Visst är det tråkg blogg när det inte blir så mycket matlagning i bloggen. Men just nu får det vara så. Jag ska verkligen försöka laga mera mat!

Men nu ska jag fixa till mig för att åka hem till mamma och fixa det sista. Sen blir det fika på Åbergs museum!


Hittade detta i flisans Rum. Så fint hon har skrivit om mig! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å va sött!

2011-07-08 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback