16 Juli

Jag lovar jag ska bli bättre och skriva detta meddelande på morgonen. Typ det första jag ska göra när jag vaknar. Men oftast har det inte hunnit hända så mycket då. Då kommer jag ju mer berätta om vad som kommer att hända!

Tatuerings studion va stängd igår  dem har semester. Så får se när det sker eller om jag gör den någon annanstans!
Idag har vi faktiskt inte gjort så himla mycket. Äntligen har vi semester nu. Hur skönt som helst.
Och nästa vecka är både delvis ganska sysslolös men annars ganska händelserik men det tar vi mer om då.

Jag har fixat med mina blommor på ballkongen som inte har tyckt om mig på ett tag. Jag har inte haft tid med dem. Men nu har jag satt om dem lite och planterat om lite och satt ner min persilja som har växt till sig ordentlig. Men vissa fick sitta kvar i växthuset, så dem kan växa till sig lite till!

Snart bli det väl film.  I love you, Man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback