15 Juli

Nej du nu måste jag skärpa mig. Men har fullt upp med körkortet just nu!

I onsdags va jag och gjorde teori provet. Gick super. Skit nervös va jag men jag klarade det! Lycka.
på torsdag nästa vecka så har jag uppkörningen. Kommer nog gå kanoners!

Igår tog vi en tur till västerås där jag ska köra upp så jag fick köra lite där innan uppkörningen!
Idag blir det en tur till stockholm för att köra lite bil! Asså helt sjukt vad jag tycker det är kul att köra bil, Hoppas jag inte är ensam om det!

När det gäller rummet så går det framåt. Vi ska väl börja måla idag. Får se hur mycket min älskling orkar. Den lille satt på sjukan hela dagen igår. Han har fått en inflammation i axeln. Men det braiga är att han går på semester idag! *Jippe* Så nu kan vi äntligen göra klart rummet. Sen om en vecka så åker vi till Falkenberg och sen vidare till Götet! Mysigt.

MEn nu ska jag försöka göra lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback