Mysdag i Staden

Idag så kommer jag och min mamma och syster åka in till Sveriges huvudstad för att mamma ville åka in till Addidas lagret som ligger i hammarby sjöstad. Sen ska vi utforska lite mera på söder. När man är inne i stan så är man mest liksom Runt innerstan. Typ kvartern runt plattan och stureplan. Så nu ska vi vara lite mera på söder.
Blir lite butiker som vi ska besöka! Sen så ska jag leta efter en present till min sambos syster som fyller år snart! Eller ja på söndag! Så blir säkert nått mysigt. Jag är ju ganska påhittig när det gäller presenter! Men tyvärr kan jag inte lägga in det i bloggen förren på Söndag inte för att jag tror att hon läser min blogg men man vet ju aldrig!
Men kommer lägga in allt om dagen senare när jag kommer hem vi kommer nog bli borta ett tag! Men fixar nog ett tidsinställt så länge!

HÖRNI DET ÄR FREDAG!!!!! VAD SKA NI GÖRA IDAG FREDAG?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, katter är mysiga. Har haft katt hela mitt liv och dem är super! Visst, inte lika mycket jobb som en hund men dem kräver också uppmärksamhet och kärlek :) Men det är värt allt jobb för ett djur!



Nelly är mitt favoritställe. Har aldrig blivit missnöjd med något jag beställt därifrån :)

2011-01-28 @ 09:16:25
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Jessica

Att ha utekatt innebär risker för både er och katten eftersom sjukdomar finns som katten kan bära på om den är utekatt. Jag tycker inte det är nå bra idé om ni bor på andra våningen heller, men det är ju bara jag :)

Ja, fast katter är väldigt självständiga ;) Men supermysiga också :)



Har ni balkong? För bara det kan ju vara väldigt intressant för katten att vara på ändå. Djur är super!

2011-01-28 @ 11:33:12
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback