Har bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig. Tror jag! Men det kommer att ta tid. och jag ska försöka verkligen Försöka!

Det är så här att jag har otroligt mycket komplex. Fast många säger att jag är fin och bra som jag är.
Men jag har en otrolig komplex över min bröst. Verkligen. Jag hatar dem. Varje gång jag ser dem blir jag deppig över hur fula dem är!

Så jag måste kämpa nu. Måste gå ner i vikt, Måste säkert inte men jag vill. För att sedan kunna göra en bröst operation! Men  ska kontakta en läkare och få hjälp med det! Så ska försöka använda bloggen som ettt hjälpmedel för att hålla motivationen på TOPP. Det lönar sig i slutändan!  Med så mycket komplex jag har vill jag ha någonting vackert på min kropp!

Nu jäklar! Stötta mig!


Kommentarer
Postat av: Linda hill .

Jag stöttar dig! Jag gör allt för att jag själv ska må bra, det är inget fel med det. Har man råd så gör det! :P

2011-01-20 @ 22:46:23
URL: http://lindahill.blogg.se/
Postat av: emily

Jäklar vad du är söt! Tack så jättemycket, det värmer mig ska du veta! Men du har ju smilegropar! DÄR kan man snacka om avis :D

2011-01-20 @ 22:51:33
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback