Godmorgon

eller ja jag har varit vaken ett tag men jag har haft annat för mig. Jag har gjort middagens potatisgratäng och tränat. Blev styrka idag hemma i vardagsrummet. värmde upp med kinect. Det blåser så fruktansvärt ute så jag typ vände i dörren. Jag är så himmla frusen av mig. Ikväll blir det mera träning INNEBANDY. Som jag har längtat.

Jag skulle lägga upp frukost tips men mitt minneskort vägrar att funka just nu i min dator eller jag lånar min pojkväns dator just nu det är nått fel på min. Men lägger kanske upp det senare när jag kommer hem till mamma.
Ska hem till mamma sen och laga lunch. men det kan ni följa i min mat blogg som ni hittar här.

Sitter och planerar en resa till London i typ maj. London är verkligen en av mina favorit städer. Så jag tänkte bjuda med min pojke och åka iväg i typ maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback