Godmorgon Måndag

Jag undrar fan hur jag sover. jag har så galet ont i mina armar när jag vaknar. Vänster armen är värst det är helt sjukt! jag typ sover på den eller nått!  Jag skulle nog ha gått upp ändå när min sambo gick i morse men jag kämpade för att somna om och jag gjorde det. Dumt kanske!

Men min dag ser ungefär ut såhär.

- Äta frukost till sjunde himlen.
- Promenera hem till mamma, Där jag tänkte låna badkaret och ta ett långbad och läsa SOLO.
- Äta middag hemma hos mamma.
- Innebandy träning. Styrke träning!

Så en helt okej dag! Sen måste det städas lite och tvättas lite men det får jag ta imorgon! Jag orkar inte idag!
Har bestämmt mig att när jag skriver mitt hundrade inlägg så har jag en tävling :P fortsätt att titta :P


Kommentarer
Postat av: emily

Målvakt är kul jU! Men fem år är ju ganska mycket ju! :) Du är säkert asbra!

Jaaaa, jag letar o letar o letar och sen när jag väl ska skicka in cv så står det att man måste ha kärkort :( Slet av mitt korsband bara några veckor innan jag var klar med allt med körkortet :( Så nu har de legat på hyllan ett bra tag!

2011-01-24 @ 10:49:44
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Shorty & Myzan

du får helt enkelt köpa hela serien :) hihi

2011-01-24 @ 11:01:26
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: emily

Ah,, duktigt ju! Kör på bara ;) Min största dröm är att bli Polis. Men då måste jag ju ha körkort, kan ju inte jaga bovar i taxi direkt :p du?

2011-01-24 @ 11:25:05
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback