Dag 22 - Det här upprör mig

Något som upprör mig! Finns lite olika saker.

- Att folk komenterar med att dem har frågestund. ÄR INTE INTRESSERAD AV FRÅGESTUNDER. jag frågar om det är nått jag undrar. Och att folk komenterar typ "KOLLA IN MIN BLOGG". Jag kollar om jag vill kolla!

- Sen är jag otroligt svag för falskhet. Något som verkligen upprör mig är falskhet. Jag har träffat en hel del människor i mitt liv som jag trodde skulle vara vänner för livet. Men nej! Men kanske inte har nått med Falskhet att göra men ändå.

- Att det alltid är jag som hör av mig! Alltid så är det jag som hör av mig om jag vill behålla en kontakt. Jag har totalt slutat med det till vissa personer. Snacka om osaknad. Ingen hör av sig. Men antar att det är skit man får ta!

- Folk som inte klarar av att vara ärliga om sig själva. Utan lever i lögner. För att försöka vara någon annan som man inte är! varför kan man inte vara vara sig själv? Man tycker mer om en person om man är sig själv än om man ska leva i lögner som någon annan!


Kommentarer
Postat av: Celine

Sv: Nej det är inte alltid så lätt, men det är bara att träna!:)

2011-01-24 @ 15:57:12
URL: http://celinejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback