Dag 21 - Något jag vill ha!

Ska man skriva något man vill ha men aldrig kommer att få eller något man vill ha som man kommer att få?
Svårt!
Något jag verkligen vill ha men aldrig kommer att kunna få tillbaka det är så klart min pappa. Men även tiden. Tiden som fanns för men som inte finns nu. Och att allt kunde vara som förr. Man va barn man behövde inte bry sig om allt det dära man måste bry sig om idag! Vad som är rätt och vad som är fel. Då va man liksom bara sig själv och typ sket i vad alla andra sa! Det vill jag ha! Eller ett bättre samhälle där alla vågar vara sig själva!


Något jag vill ha och kommer att ha senare i min framtid. Det är körkort.  och en Volvo v50! Fast jag egentligen vill ha en XC 90 men alla skojjar om att jag kommer behöva en SKYLIFT för att komma upp i bilen så den drömmen rann ut i sanden. Men en volvo XC70 skulle jag kunna tänka mig!


Kommentarer
Postat av: jannele - 14år & lesbisk!

svar: haha tack du! kul att höra! :)

jag spelar i IFK Gnesta Flicklaget & Damlaget! :)

2011-01-21 @ 23:28:37
URL: http://jjannelehhermansson.blogg.se/
Postat av: Linda hill .

Sv: XC 90 är ju skit snygg asså men inte så bekväm, har åkt den i 60 mil och jag har nog aldrig haft så ont i röven ;P

2011-01-22 @ 00:15:51
URL: http://lindahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback