Match idag då

Dax att börja tagga kanske? Jo kanske. Sitter ensam hemma hos mamma. I hopp om att få träffa min syster som är på besök men tror inte att det kommer bli så. Men dem kommer iallfall och tittar på min match!

Just nu sitter jag och dricker en smoothie, Kunde inte göra någon själv så köpte chiquitas med blåbär och tranbär. Helt okej faktiskt!
Helt när man tappat hoppet så kommer dem in genom ytterdörren.. JIIIIPPPI. Så nu ska jag inte blogga mera utan försöka umgås lite!

Ska snart ner till hallen!
Det är Valhall- Almunge idag och vi ska KROOOOOSSA dem!


Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Vad för hund? (: Jo men exakt ! :D

Fyfan ja kallt som attan! Behagligt är inte ordet här i norr iaf (:

2011-02-19 @ 18:16:29
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback