GOOODMORGON

Efter gårdagens inlägg hade jag inte sug att blogga. Så ledsen. Men jag satt fan och grät som ett svin när jag skrev det! Men idag är det en annan dag! Det är torsdag och imorgon är det min och sambos 2 årsdag och då ska jag bowla med mitt lag! Idag ska jag umgås med min Bästaste Doris!

Så ska snart börja gå hem till mamma så hon kan köra ner mig! Vi ska ha Step Up dag så vi ska kolla på alla tre filmerna och bara ligga och softa! och snacka skit såklart.
Det va ett tag sen jag umgicks med henne!

Jag vet inte riktigt hur våran relation är tillvarandra men jag hoppas att den blir bättre. Vi glider mycket ifrån varandra men hela tiden kommer tillbaka till varandra är det äkta vänskap? Att vi hela tiden finns för varandra oavsett hur mycket vi pratar!
Hon ska veta att jag finns för henne där när hon väl behöver kommer aldrig att lämna hennes sida. Hon är en otroligt stark person som jag avgudar. Hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!
Sen att hon är dålig på att höra av sig det är en annan grej. Men hon vet att jag alltid bara är ett samtal bort!
Jag älskar dej Doris! <3

Så nu ska jag väl börja kila!
  Det är svin dålig mottagning hemma hos henne så kommer nog inte bli så mycket bloggning om jag inte får låna hennes dator. Men som sagt åker dit för att umgås med henne inte med bloggen. Så vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Cenita :D

fin blogg!

allt bra? :D

2011-02-24 @ 13:43:40
URL: http://cenitas.webblogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

ja dom är bra :)



sv; tack så mkt :D

2011-02-24 @ 19:02:38
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: simone H

sjukt bra filmer det :D

2011-02-27 @ 11:04:50
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback