Godmorgon Fredag

Morron morron! Pigg och gladNej skulle inte tro det! Fortfarande förskyld, näsan bara rinner och jag har börjat hosta som en jag vet inte vad! Hur ska matchen gå imorgon ? Jaja det märker vi. Jag har kommit på att jag spelar tydligen bättre när jag är trött så kanske ska vara trött imorgon då?

Anlednig till att jag la ner matbloggen är för att jag vill kunna mobilblogga till denna blogg och eftersom jag är mer aktiv på denna så tänkte jag att jag kan ju fortfarande blogga om mat i denna blogg! så kommer försöka göra lite av allt möjligt på denna blogg! Fortsätta på med frukost tips. Fortsätta baka och laga mat! Det kommer bli bra tror jag. Alla mina intressen samlade på en blogg. Ska nog få ihop det rätt bra ändå!

Dagen ser ut!
- Duscha och lägga upp recept på min glutenfria kladdkaka!
- Åka iväg och handla med mamma!
- Träffa emma en snabbis!
- Skicka ut mina cv:n jag har gjort och är grymt nöjd med!
- Laga middag och bara softa. Blir en lugn kväll eftersom jag har match imorgon.

Frågan är vad vi ska äta till middag idag. Igår blev det hemma gjord pyttipanna, gräddstuvad!
Några MIDDAGSTIPS?

Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

Tack så mycket :) Japp helt rätt!

2011-02-18 @ 09:35:36
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback