Godmorgon!

ännu en dag! Nej men har varit uppe sedan halv sju idag för jag ska iväg till jobbet!
så nu är jag redo! För ett dags jobbpass idag också!

Dagen ser ut ungefär såhär.
- Jobba lunch!  10-17
- Hem göra middag  ( Köpa mjölk och en ny övningskörnings skylt på väg hem)
- Träning


Jag börjar bli riktigt bra på att köra bil nu alltså. Tror inte jag kommer behöva någon intensivkurs! Bara att mamma ringer såfort hon ska åka någonstans så kör jag! Kommer bli perfekt! Och så är det dax att börja plugga teori och göra riskettan och tvåan sen är jag fan redo alltså!! Ska ringa körskolan senare idag för att kolla lite info!

Så här ser jag ut idag! inga jobbkläder utan mina vanliga kläder!




Blus- indiska (några år sedan)
Lång ärmad tröja- Gina tircot
Jeans- Kappahl
Armband- Indiska
Halsband- Lindex

Får se om jag hinner skriva när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback