Förklaring

....... Till varför jag inte bloggat. Det är såhär att jag har jobbat! Jobbat som ett "svin" och jag tycker att jag är riktigt bra. Det har varit lite små kaosigt på hotell därför har jag fått hoppa in. Men det känns riktigt bra att vara tillbaka på något sätt. Jag trivs så himla bra därborta!!


äntligen är jag klar med halsduken. Nästan 6 st garnnystan gick åt! Men jag tycker den blev fin.
Riktigt avslappnande att sticka. Skönt att sätta sig ner och sticka efter en lång dag! Nästa projekt blir troligtvis en till halsduk fick ett tips av min syster idag. Eller en mössa!  VAD TYCKER NI ?



Är den fin ?


Kommentarer
Postat av: mamma

Den blev ju skitsnygg! Va duktig du är!

2011-02-03 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback