ännu en sjukis dag.

Jag hatar verkligen detta. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk. Skulle ha jobbat idag. Men imorse när jag vaknade så kändes det i halsen som om jag ätit glas. Det bara rev. Sen så min pratförmåga tog totalstopp.
Efter en massa tigerbalsam alvedon och strepsil så har jag äntligen fått tillbaka rösten.
Nu är det bara huvudvärk, snor och slem över allt istället. Lyckat My. Så typiskt!

Men idag har det varit en ganska seg dag. Mamma kom hit på fika, Tack för det. Det tog lite tid och skönt att få träffa mamma, Jag älskar henne. Hon hjälpte mej med att fixa till mitt cv och personliga brev. Så snart så är jag redo att skicka ut lite sånt. Jag är så desperat efter ett jobb.

Snart kommer sötis hem som va hemma från jobbet igår för att han inte heller mådde så bra. Men idag så skuttade han iväg! Sötnosen.

Ska baka lite bröd och laga lite middag. Brödet idag blir nog ingen avancerat. Men lägger upp det på bloggen sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback