Har inte världens bästa dag

Jag har som sagt inte världens bästa dag idag. Solen skiner, jag sitter inomhus och bara tänker. Brukar vara på strålande humör när solen skiner, men tydligen idag idag. Kämpar mera med att hålla både tankar och tårar tillbaka!
Något som fick mig på mycket bättre va Världens sötaste syster Dotter. Och min lilla syster. Fick ett jätte fint påsk kort av henne igår, lägger in en bild senare ikväll. Under tiden får ni njuta av världens finaste leende!


Heily, hoppas jag får träffa dej snart <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får ta med dig Tobbe och komma över. :) Ni är så välkomna så.. :)

2011-04-17 @ 14:26:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback