Färdig tränad? Nej

Nu är jag hemma igen! Drog hem till mamma för att se om flisan va klar va hon det ? Svar nej! Kom in genom dörren och hör enorma snarkningar. Japp hon sover den lilla rackar ungen! Så va bara in och väcka henne!
Medans hon gör sig i ordning för en löprunda så springer jag ut med hunden så han får göra sitt!

Drar med henne på en 3 km runda! Lätt som en plätt för mig men för henne ? Snart färdiga och hon börjar gnälla! Skärpning! blir löpning med henne flera gånger!
Väl hemma blir det styrke träning på gården!

Tar med henne och en studsboll (en kantig)  till gymmet där vi övar lite boll kontroll och lite sånt!
Sen kör jag ett hård styrkepass med henne hejjades på! Mycket roligare när någon sitter bredvid och säger "En till" "Kom igen du klarar en till" Väl färdig med spagetti ben. Drar vi hem och käkar och duschar! Sen vidare ner till bästis för att lämna en present till henne och hennes bebis!

Kunde inte stanna för jag hade massa annat att göra!
Så nu ska jag laga lite middag sen väntas dubbel innebandytränig! Jag ska bli byns bästa dam målvakt, mohaha!  Mycket skojj!

Imorgon är det jobb och innebandy som gäller samma på onsdag! På torsdag blir det åter en tur till gym!



Gymmets hemsida


Kommentarer
Postat av: mamma

Gym tors kväll? Kan hänga på då!

2011-04-18 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback