Dagens middag

Eftersom jag äter själv idag orkade jag inte laga något avancerat!
Så jag äter Grillad fläskkotlett fjäril med Grillad sparris och persiljesmör slungade morötter! Med vitlök


Kötter kryddade jag bara med salt och peppar och så delade jag en vitlöks klyfta och la i mitten av köttet och lät det grillas med!



Blancherade (snabbkoka) Morötter alltså kokade dem tills dem blev lite mjuka men inte för mjuka man vill ju ha kvar lite tuggmotstånd! Tog persilje smör i en kastrull tillsammans med morötterna och vände runt!
Blancherade även sparrisen en snabbis innan jag la dem på grillen. Sen va det klart!
Smaklig måltid


Kommentarer
Postat av: mamma

Såg ju smarrigt ut!

2011-04-21 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback