ÄÄÄÄÄNTLIGEN

Så har min bästa vän fått sig sin lilla bebis! Du skulle bli en alvin men det blev något annat istället för det blev en tjej!  Haha underbart att typ hennes lilla rädsla att det skulle vara fel kön än vad dem har sagt och så är de så!
Haha man får se det lite komiskt iallfall!

Lilltjejen vet jag inge namn på än men det blir säkert något otroligt fint!
Men hon va 51 cm lång och vägde 3990g! Så fint. Längtar tills jag får träffa dem! Min otroligt duktiga kämpare till bäste vän och lilla bebben som har bott i henne  i 9 månader!
Myyysigt! Oj vad jag ska Mysa! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2011-04-04 @ 22:29:55
Postat av: MyzaaN

grattis till din kompis :D

jag saknar dig gumman<3

glöm inte kolla in ear cuffsen på bloggen ;D

2011-04-04 @ 22:51:02
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback