7 April

Godmorgon mina sötnosar!
Jag ska alldeles strax börja rulla iväg mot dagens arbetspass och faktiskt första dagen på de jobbet. Spännande!
Skulle egentligen varit där i tisdags men blev sjuk! (fortfarande inte 100% men orkar inte vänta längre)
Feber och stans störtsta vagel. Om du får en vagel någon gång och har en bastu eller en ångbastu hemma. Brukar finnas i hafa duschkabiner, Så rekomenderar jag verkligen det. Tror jag satt i 40 minuter i ångbastu i värme upp till 40 grader och vageln blev typ hälften så stor och man känner sig mycket bättre efter!
Så är man sjuk BAAAASTA!

Ikväll är det innebandy som gäller så vet inte hur mycket bloggning det blir!


Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut ingen träning för dej, basta! Capice?

2011-04-07 @ 13:53:58
Postat av: MyzaaN

tack sweety<3

2011-04-07 @ 14:59:49
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback