22 April Påskfix

Nu har det inhandlats en massa saker! Synd bara att det aldrig finns det jag vill ha så det blev lite konstiga skaker som inte alls är min grej men det blir nog bra ändå!

Det som ska göras är typ.
- En efterrätt tills imorgon och på söndag!
- En lite förrätt! jobbigt bara att jag inte kan tala om vad det är så får väl helt enkelt visa resultat imorgon! Iallfall på förrätten!
- Lite Muffins. Hihi jag är sugen på muffins!
- Sen så ska jag koka  kyckling buljong men måste vänta till kycklingen har tinat!


Kan inte börja med allt än för jag har kastrullerna i diskmaskinen suck. Så får göra nått jag inte behöver kastrull till först!

Efterrätten kommer bli En yoghurtpannacotta med rabarberkompot! Recept kommer upp senare!
Dax att ta på sig förkläddet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback