18 April

Riktigt bra innebandy helg har det varit! Båda lagen i sm finalen jag tippade som skulle vinna vann!
Så grattis till Djurgården och Storvreta! Riktigt spännande matcher var det! Herrmatchen va nog den mest spännande jag har sett!

Sedan igår så Vann Mitt fina bro Ik semifinalen mot täby. Nog första gången dem vinner mot täby och riktigt kul att se! Stämningen på läktaren va helt underbar, det är så det ska vara! Alexandra (Målvakt) gjorde ett jäkla bra jobb i mål. Hon har blivit riktigt duktig! Så Final nästa!

Idag är det en ledig dag och jag sitter och äter frukost ska snart dra mig ner mot mamma och gym. Ska ta med flisan ut på ett träningspass, Skönt sen blir det träning på gymet! Sen om jag hinner blir det en tur ner till bästis om inte hon kan komma hem till mig såklart!


Ett lyckligt bro lag efter gårdagens vinst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gör du storbloggarna på helgen egentligen?

Har gjort ett litet roligt inlägg där jag skriver vad jag tror dem har för sig på helgerna^^

Kolla in och skriv din åsikt! :D



Dessutom har jag en tävling där du kan vinna ett smycke från Josign.se! :D

2011-04-18 @ 10:30:10
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback