15 April

FREDAG FREDAG FREDAG!
äntligen som jag har väntat! Jag är typ trött som ett as men antar att man blir det av att gå och lägga sig sent och gå upp tidigt!
Men sitter med min morgondrink som ni ska få recept på självklart!
Snart ska jag faktiskt ta och kila iväg till bussen! Men som sagt idag händer inte mycket!

Ska typ.
- Jobba mellan 8,30-16,30 Hoppas man kan gå hem lite tidigare så man kan få sova! *hihi*
- Ska jag väl försöka tvätta lite det behövs verkligen har inte gjort något åt lägenheten på hela veckan och det syns! Tvätta och en tur med dammsugaren skulle behövas!
- SOOOOOVA! pensionären själv liksom *haha*


Kommentarer
Postat av: syster

Min sötnos

2011-04-15 @ 09:44:24
Postat av: Aa

Först surar du över att du inte har ett jobb? Sen när du väl har ett så vill du bara sova ? Latis

2011-04-15 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback