14 April.

Och världens bästa vän fyller 18 år idag! Känns dummt att jag inte komma hinna hem till henne idag och säga grattis. Men får helt enkelt ta det lite längre fram! Jag menar 18 år då är hon nog upptagen med stora  tjocka familjen och bebis!
Men Grattis ändå Linnea <3
( inte för att hon läser men ändå)


Klockan är fan halv sex. Nej jag har inte blivit sjuk eller slagit i huvudet. Jag är bara på g till arbetet!
Jag trivs riktigt jäkla bra där. Helt sjukt roligt! Och äntligen att jag får syssla med ungefär det jag vill. Men det kommer nog när jag blir lite mera varm i kläderna!

Får se om jag kan ta lite bilder sen så ni får se. Och så ska jag försöka börja blogga ordentligt så fort jag hinner!
Idag vet jag inte om jag hinner för har jag inte huvudvärk när jag kommer hem så ska jag träna!
Men nu ska jag hoppa in i duschen! Puss!

Kommentarer
Postat av: syster

Vart nånstans ligger ditt jobb??



vem vet hon kanske visst läser din blogg



puss älskar dig

2011-04-14 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback