Goddag

Jag är då världens sämsta på att börja blogga. Jag menar första inlägget på en ny blogg. VAD I HELVETE SKA MAN SKRIVA? När man haft en blogg ett tag då är det mycket lättare. Eller om man startar en blogg för kanske ett projekt eller ett arbete. Så är icke fallet. Detta är för min mamma som vill att jag ska börja blogga igen. Så denna blogg är för hennes skulle.

Hoppas du blir glad nu mamma. Men såklart så är det för alla er som också vill ha nått kul att läsa. om ni vill veta mer bakgrund om mig får ni gå in på min gammla blogg eller så kanske det dyker upp någonting på bloggen någon gång.



Men iallfall. Jag är en sjukling som idag jobbar på ett gym idag. Nyser så jag tappar balansen och näsan bara rinner. Fryser gör jag också. Har långärmat och tjocktröja och en pläd runt mig ändå så fryser jag.
Efter detta ska jag och min sambo iväg och storhandla. Sånt dära som vuxna gör. Känns skönt att faktiskt kunna säga så. Man samlar så mycket vuxenpoäng.
Typ någon frågar: vad ska du göra idag?
- Ska stor handla och så har jag bokat tvätt stugan.
Hur vuxet låter inte det närm an är 19 år och egentligen vill vara barn så länge det går.
VUXENPOÄNG

Nej nu blir det lite lunch.


Kommentarer
Postat av: mamma

najsigt Mysan<3

2010-12-29 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback