Dag 2- Min första Kärlek

Oj, min första kärlek va typ när jag va ett litet barn. typ 6 år gammal. Då man inte riktigt visste va kärlek va. När det bubblade och pirrade i hela kroppen. och man pussade på varandra bara för att det är "så mamma och pappa gör när dem är glada och tycker om varandra".
Iallfall min första kärlek är en kille som jag är uppvuxen med. Har alltid funnits sen vi föddes. En barndoms vän. När vi var små umgicks vi typ jämt då våra föräldrar är mycket nära vänner. Om det inte var min första kärlek så var det iallfall min första vänskap. Kärlek börjar med vänskap. Minns inte så mycket från den tiden mer än att vi hade otroligt roligt. Ha en massa bra minnen med dej. Otroligt roliga.
Man kan säga att jag va den dära tjejen man kunde umgås med fast man va kille för jag va killtjejen. Minst lika häftig som alla andra killar. Vågade göra minnst lika mycket.

Idag umgås vi inte lika mycket man har absolut kontakt och han har världens finaste flcikvän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulleplutt du måste mena Kevin !

Gullie pluttie

2010-12-30 @ 14:00:15
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback